بهترین جراح بوکال فت تهران

بهترین جراح بوکال فت تهران

فهرست مطالب

صورت‌های زاویه‌دار و گونه‌های برجسته از مدهای زیبایی چهره در زمان کنونی است. افراد زیادی به‌خصوص خانم‌های جوان به تقلید از سلبریتی‌های معروف، تمایل دارند چهره‌ای کانتورشده داشته باشند. جراحی بوکال فت یکی از عمل‌های زیبایی است که برای داشتن این ویژگی در صورتتان به شما کمک می‌کند. اما آیا می‌دانید این جراحی چگونه و توسط چه متخصصی انجام می‌شود؟ برای چه کسانی مناسب است و عوارض این عمل چیست؟ این مقاله اطلاعات شما را درخصوص عمل بوکال فت افزایش داده و با بهترین جراح بوکال فت تهران آشنا می‌کند.

بوکال فت چیست و جراحی آن چگونه انجام می‌شود؟

بوکال فت همانطور که از نامش پیداست به نوعی چربی اطلاق می‌شود که در گونه ما قرار دارد. این لایه چربی در صورت همه افراد به مقادیر مختلف موجود است. زیاد بودن بوکال فت سبب می‌شود، صورت پرتر و گردتر به نظر برسد. محل دقیق قرارگیری این چربی از زیر استخوان فک شروع شده و تا استخوان چانه ادامه دارد. جراحی بوکال فت در واقع کاهش حجم این چربی است، به گونه‌ای که بخش زیرین استخوان گونه فررفتگی پیدا کرده و گونه برجسته‌تر می‌شود. نتیجه این جراحی یک صورت زاویه‌دار و مثلثی مطابق با استانداردهای زیبایی روز است.

افرادی که گونه‌های تپلی دارند و در عین حال دچار اضافه وزن نیستند، بهترین کاندید برای انجام جراحی بوکال فت به‌شمار می‌روند. گاهی لاغر شدن باعث از بین رفتن چربی‌های بوکال فت می‌شود و نیازی به انجام جراحی نیست. بنابراین قبل از هرگونه اقدامی جهت تخلیه چربی بوکال فت، خود را به وزن نرمالی برسانید. انجام این عمل به شرایط سنی، فرم صورت و نوع پرشدگی گونه وابسته است و پزشک جراح می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

عمل برداشت چربی بوکال فت از قسمت داخلی دهان انجام می‌شود، با توجه به این روش جراحی، نگرانی درخصوص جای عمل وجود ندارد. با توجه به دائمی بودن نتیجه جراحی بوکال فت، نگران بازگشت چربی‌ها نباشید. البته تغییر وزن یا انجام سایر عمل‌های زیبایی می‌تواند فرم گونه‌های شما را تحت تاثیر قرار دهد. در نظر داشته باشید که برداشت بوکال فت با کاهش آن متفاوت است. در کاهش چربی‌های گونه، امکان افزایش آن در طول سال‌ها و چاقی وجود  خواهد داشت.

جراحی بوکال فت چیست و چگونه انجام می‌شود؟

بهترین جراح بوکال فت تهران را چگونه انتخاب کنیم؟

افرادی که سراغ عمل‌های زیبایی می‌روند، بیشتر از سایر افراد نسبت به چهره و اندام خود وسواس دارند. از اینرو پیشنهاد می‌شود با انتخاب یک جراح بوکال فت خبره ریسک این جراحی را کاهش دهید. اما بهترین جراح بوکال فت تهران کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ و چه معیارهایی باید برای انتخاب این جراح در نظر گرفت؟ دکتر خوانساری یکی از بهترین‌ها در عرصه عمل‌های زیبایی به‌خصوص جراحی بوکال فت است. این جراح متعهد و متخصص، دوره‌های تخصصی جراحی زیبایی را در معتبرترین مراکز علمی گذرانده است. این پزشک حاذق با دارا بودن معیارهای زیر به عنوان بهترین گزینه برای جراحی بوکال فت انتخاب شده‌ است.

  • برخورداری از تخصص‌های لازم در زمینه جراحی بوکال فت و سایر جراحی‌های زیبایی.
  • همکاری با یک تیم قوی، با انگیزه و حرفه‌ای برای جراحی بوکال فت.
  • استفاده از امکانات، تجهیزات و روش‌های نوین روز دنیا در عمل‌های زیبایی همچون بوکال فت.
  • یک شنونده صبور و عالی در برابر خواسته‌های متقاضی.
  • پاسخگویی منطقی و مطابق با اصول اخلاقی و پزشکی، به گونه‌ای که بهترین روش جراحی با رضایت متقاضی انتخاب شود.
  • بررسی دقیق سوابق پزشکی بیمار برای جلوگیری از آسیب‌های حین جراحی.
  • مشاوره و پیشنهاد راه‌حل‌های مختلف مطابق با نیاز زیباجو.
  • جلب اعتماد مراجعه‌کننده برای کاهش استرس ناشی از جراحی.
  • توصیه‌های کامل و تجویز داروهای مورد نیاز برای قبل و بعد از عمل بوکال فت به زیباجو.
  • داشتن عمل‌های موفق زیاد در زمینه زیبایی و بوکال فت.

چگونه بهترین جراح بوکال فت رو انتخاب کنیم؟

مزایای جراحی توسط بهترین جراح بوکال فت تهران

مهمترین مزیت جراحی بوکال فت برای زاویه سازی صورت، ایجاد تغییرات نامحسوس و تدریجی در چهره است. اغلب افراد به دلیل مشخص نبودن رد بخیه‌ها در صورت، این روش را برای اصلاح فرم چهره انتخاب می‌کنند. علاوه‌براین زمان کوتاه جراحی بوکال فت و دوره نقاهت کم بعد از عمل، از دیگر مزایای این جراحی است. اما شما زمانی می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید که توسط بهترین جراح بوکال فت تهران جراحی شده باشید.

درصورتی که پزشک از مهارت کافی برای جراحی بوکال فت برخوردار نباشد، فرد دچار عوارضی می‌شود که مزیت‌های این عمل را نیز تحت‌ تاثیر قرار می‌دهد. برای مثال عدم رعایت بهداشت و استانداردهای جراحی می‌تواند منجر به بروز عفونت بخیه‌ها در دهان شده و دوره نقاهت را طولانی و سخت کند. یک عارضه مهم پس از جراحی بوکال فت توسط یک پزشک غیرمتخصص، عدم تقارن گونه‌هاست. این نقص از زیبایی صورت کاسته و باعث کاهش اعتماد ‌بنفس و در نهایت منجر به انجام عمل‌ مجدد خواهد شد.

حرفه‌ای نبودن جراح می‌تواند عوارض مهم‌تر دیگری مانند از بین رفتن اعصاب صورت و غدد بذاقی شود و سلامت فرد را با خطر مواجه کند. مشکلات قلبی و ریوی در حین جراحی یا پس از آن نیز یکی از نتایج جراحی بوکال فت غیراصولی است و تهدیدی برای زندگی فرد به‌شمار می‌رود. پس با انتخاب بهترین جراح بوکال فت، از عوارض احتمالی این عمل جلوگیری کنید.

مزایای جراحی توسط بوکال فت توسط بهترین جراح تهران

هزینه جراحی توسط بهترین جراح بوکال فت تهران

جراحی بوکال فت از حساسیت زیادی برخوردار است و انجام آن به صورت ناهماهنگ، تعادل و زیبایی چهره شما را تحت تاثیر زیادی قرار می‌دهد. در بخش قبلی از عوارض احتمالی این عمل درصورتی که یک پزشک غیرمتخصص اقدام به جراحی کند، آگاه شده‌ایم. بنابراین کاملا از نتیجه سپردن عمل بوکال فت به یک پزشک غیرمتخصص، بی‌تجربه و حتی سودجو اطلاع داریم.

طبیعی است هزینه جراحی برداشت چربی گونه توسط پزشکان نام آشنایی چون دکتر خوانساری به عنوان بهترین جراح بوکال فت تهران، از پزشکان متفرقه و مدعی در این زمینه بیشتر است. این هزینه معقول و منطقی برای داشتن یک جراحی امن و رسیدن به چهره دلخواه به وسیله عمل بوکال فت، پرداخت می‌شود. هزینه جراحی بوکال فت به عوامل متعددی مانند مهارت پزشک جراح، شرایط جسمی بیمار، نوع عمل بوکال فت، طول دوره نقاهت و زمانی که پزشک برای متقاضی این عمل وقت می‌گذارد، بستگی دارد.

کلام پایانی

اگر می‌خواهید یک عمل زیبایی بسیار ظریف و تاثیرگذار در صورت خود داشته باشید، جراحی بوکال فت یا کاهش چربی گونه را امتحان کنید. در این مقاله در‌خصوص عمل بوکال فت، تاثیرات آن بر چهره و مزایا و عوارض آن، اطلاعات مفیدی ارائه شد. با توجه به مطالب گفته شده، مهم‌ترین نکته برای داشتن یک عمل موفق، مراجعه به بهترین جراح بوکال فت تهران است. وقت بیشتری برای انتخاب یک جراح حرفه‌ای و باتجربه همچون دکتر خوانساری صرف کنید و سال‌ها با نگاه کردن به آینه از نتیجه آن لذت ببرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات نوشته

تاریخ انتشار:
دسامبر 23, 2023
تعداد دیدگاه:
بدون دیدگاه
نویسنده:
Support

آخرین مقالات

دوران نقاهت بعد از پروتز سینه
مراقبت‌ها و دوران نقاهت بعد از پروتز...
معرفی انواع عمل جراحی زیبایی لب
معرفی انواع عمل جراحی زیبایی لب
انواع عمل زیبایی های چشم
انواع عمل های زیبایی چشم
تفاوت ماموپلاستی و لیفت سینه
تفاوت ماموپلاستی و لیفت سینه چیست؟
مقایسه لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی
مقایسه و تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی
دیگر مقالات کلینیک دکتر محمود خوانساری
دوران نقاهت بعد از پروتز سینه
مراقبت‌ها و دوران نقاهت بعد...
پروتز سینه، یکی از روش‌های محبوب در جراحی زیبایی است که به...
معرفی انواع عمل جراحی زیبایی لب
معرفی انواع عمل جراحی زیبایی...
لب، یکی از اجزای برجسته چهره است که نقش اساسی در جلوه...
انواع عمل زیبایی های چشم
انواع عمل های زیبایی چشم
در جریان اخیر، معرفی انواع عمل های زیبایی چشم به عنوان یکی...
تفاوت ماموپلاستی و لیفت سینه
تفاوت ماموپلاستی و لیفت سینه...
ماموپلاستی و لیفت سینه دو روش جراحی است که هر دو به...
مقایسه لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی
مقایسه و تفاوت لیپوماتیک با...
شناخت و درک تفاوت‌های بین لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی، برای انتخاب بهترین روش...
بزرگ کردن سینه پروتز
جراحی بزرگ کردن سینه با...
جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز سینه، یک راه حل محبوب برای...
پیمایش به بالا